onsdag 13 augusti 2008

Ett beslut har fattats!

Nu blir det en ny blogg...måste bara komma på vad den ska heta... jag håller alla uppdaterade.

Annars är allt bara bra här...J är förkyld och vi kvinnor vet vad det innebär när en vuxen karl är förkyld. Fritids har börjat, och C och O har det bara bra. O stormtrivs på skolan, precis som vi misstänkte att hon skulle. Stor klass dock...bara 29 ungar. Jå då, jag har mina åsikter kring det..ska inte börja nu. C lämnas glatt på fritids varje morgon, men jag tror att det är stressigare för honom än han vill visa. Han äter inget under dagen, trots att vi skickar med, och det brukar vara första tecknet på att han är stressad och känner sig otrygg...fortsättningen följer.
Jag var med E idag och hon fotades hos Sandro...toppen fina kort såklart...svårigheten ligger i att bara välja två bilder!!!

Kram på alla, tack för att ni har läst och tack för alla kommentar!
Over and out/ A

Inga kommentarer: